De start van een vergadering of bijeenkomst waar niemand elkaar kent. Hoe vaak is er het traditionele voorstelrondje? Met een beetje geluk is het ‘MAND’, al is de kans ook groot dat er meteen over de uitdagingen uitgeweid wordt.
Vaak vertellen mensen wat ze doen, in plaats van wie ze zijn. Of mensen vertellen over werk, wat niet goed gaat en wat de problemen zijn. Met de 50 Wie-Ben-Jij?’-vragen heb je gegarandeerd een ander gesprek. Of verzin zelf unieke vragen.
Zoek je leuke vragen voor een andere start van een sessie, als teambuilding of gewoon aan de keukentafel thuis of een lange autorit? Zoek niet verder. Ontdek het hier.
Niet vertellen wat je doet, maar wie je bent! Daarmee start verbinding tussen mensen. De ‘Wie-ben-jij?’-kaarten van Start2Create zijn hiervoor ideaal! 50 onverwachte vragen die je een heel ander gesprek laten voeren.
De ‘Wie-Ben-Jij?’-kaarten bestel je voor € 22,50 ex verzendkosten.
5 sets voor € 90,-.
Bouw een toren en bevraag elkaar bij elk blokje dat je trekt. 54 onverwachte vragen, en net even andere vragen over werk. Niet de standaard vragen dus! Zo kan je je collega’s echt beter leren kennen. En intussen bouw je aan teambuilding!
De Startblokken bestel je voor € 22,50 ex verzendkosten.
5 sets voor € 90,-.
Wil je nog een stap verder in teamontwikkeling, of communicatie en samenwerking verbeteren, denk dan hier aan:
In de incompany sessies met Start2Create werken we aan tal van dagelijks vraagstukken van teams. Van het bedenken van nieuwe invalshoeken tot aan vraagstukken over interne communicatie of samenwerken. Altijd met oog voor verbinding en een flinke aanzet tot anders denken voor je brein.
Natuurlijk is de start van een sessie met Start2Create niet standaard. Je zet je brein vanaf het eerste moment al op een andere manier aan. Teambuilding, nieuwe invalshoeken en concrete acties.
Al vanaf 1 dagdeel.
In deze vierdaagse – op open inschrijving – train je je brein in anders en creatief denken. Ook leer je de tools in te zetten met anderen. In een overleg, in brainstorms, in gesprekken of bij het ontwikkelen van strategie. Met o.a.: